Danas sam izlicitirala kupovinu digitalnog fotoaparata Sony w 200 od prodavca makaricdragan . Ponudila sam 10502 dinara oko sat vremena pre isteka aukcije.Ja sam profesor u školi i na posao sam krenula oko 13 časova, ostavivši kćeku od 15 god . da samo prati kako teče aukcija i da mi javi da li je moja ponuda prihvaćena.Aukciju nisam mogla da lično pratim do kraja jer sam otišla na posao a ponudila sam sumu koju realno mogu da izdvojim za foto aparat.Dete me je pozvalo u školu i javila mi je da je aukcija završena i da sam pobedila. Stvarno sam se obradovala jer je ovo prva aukcija na kojoj sam ikad u životu pobedila a Limundo prvi sajt gde sam se prijavila da kupujem i prodajem na ovaj način.Planirala sam odmah posle nastave da se obratim prodavcu i da se dogovorimo oko preuzimanja robe (usput otišla do banke i podigla potreban novac...) .Ja sam ga i juče kontaktirala porukom da pitam za pojedinosti pre nego što se i odlučim za licitaciju i time mu nagovestila da sam ozbiljna. Kad sam došla kući bila sam prvo šokirana kad sam videla da je prodavac odustao a onda i zatečenom negativnom ocenom kraj svog imena. Mogu da razumem da je on odustao jer je cena bila niža nego što je aparat u prodavnici ali ne mogu da shvatim da neko tako odustane ako je postavio aukciju. Da sam htela otišla bih u prodavnicu i kupila ga a ne da ga kupujem na ovaj način. Aukcija i podrazumeva nižu cenu...To je sramno, zaista. Vidim da je suspendovan , što i zaslužuje!!! E, sad mi nije jasna moja negativna ocena...Molim obrazloženje.Nije mi jasno gde sam pogrešila...
Upravo sam prodavca nazvala telefonom da se i lično uverim da nije u pitanju nesporazum i dogovorim se o eventualnom preuzimanju robe . Odgovorio mi je :"Pa ja sam se malo zafrkavao..." Nemam reči...